osiris
 
DomovDomov  CalendarCalendar  FAQFAQ  HľadaťHľadať  Zoznam užívateľovZoznam užívateľov  Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny  RegistráciaRegistrácia  PrihláseniePrihlásenie  
“I don't want to die without any scars.” - Osiris

Share | 
 

 InGame Informácie

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Goto down 
AutorSpráva
Lemonko
Admin
avatar

Počet príspevkov : 448
Join date : 23.06.2013
Age : 21

OdoslaťPredmet: InGame Informácie   So február 01, 2014 5:54 pm

Tento topic bude slúžiť na to aby priblížil hráčom ako budú začínať, aké hodnosti budú mať a všetko potrebné čo by mali aspoň do začiatku hry vedieť.

Soul
-Soul je hlavné mesto tohto príbehu takže sa prirodzene väčšina príbehu bude odohrávať hlavne v ňom. Mesto ďalej taktiež delí na nový a starý Soul pričom ľudia patriaci do frakcie Saluten začínajú starej časti tak frakcia Net začína v novej časti vzhľadom na to, že majú väčší vplyv a sú dosadený na hlavnejšie pozície. Mesto sa ďalej delí na niekoľko častí v ktorých sa budú môcť hráči pohybovať.
- Stará i nová časť Soulu má zvolenú osobu ktorá sa stará a prosperitu mesta. V starej časti je to zvolený vodca ktorý sídli v hlavnom veliteľstve skadiaľ dáva príkazy svojim podriadeným. Nová časť Soulu má diktátor ktorý sídli v paláci spoločne zo svojimi radcami.
- Obe časti majú spoločné hliadky čo zmenená, že keď charakter spácha nejaký zločin a bude chcieť utiecť do inej časti mesta tak mu to nepomôže a policajné jednotky sa za ním budú hnať po celom meste.
- Taktiež špeciálne komandá spadajú pod obe časti mesta čo znamená, že sa neprikláňajú k ani jednej strane a pokiaľ sa charakter rozhodne spáchať vážny zločin alebo skúsi zabiť jedného z vodcov tak sa bude musieť zmieriť s tým, že tieto špeciálne jednotky sa ho budú snažiť dostať veľmi dlhú dobu.

Okolitý svet
- Tento svet zahrňuje úplne všetko čo sa nachádza mimo Soulu (Menšie mestá, dediny, lesy, bažiny, pláne, hory ...). Príbehovo je táto kategória menej podstatná no bude tu hrať svoju rolu aj ona. V okolitom svete sa nachádza mnoho bytostí ktoré nemali možnosť sa dostať do mesta či už kvôli svojej agresivite, inteligencií alebo toxickosti. Svet mimo Soulu je extrémne nebezpečný a podmienky na prežitie sú veľmi vysoké takže každý charakter by sa mal veľmi dobre rozhodnúť či sa do sveta rozhliadne hneď alebo až po čase keď bude mať istotu, že bude mať šancu na prežitie.

Aréna
- Je to miesto ktoré sa nachádza na v strede Kaarskeho Mora v ktorom sa stratila nejedna loď a niečo cez státisíce ľudí. V aréne padajú všetky pravidlá a okamžite po vstupe do nej sa svet mení na peklo. Avšak aj tu platia isté nepísané pravidlá ktoré však nikto nieje nútený dodržiavať. Jedným z takýchto pravidiel je nezabíjať iných ľudí (či už hráčov alebo NPC) mimo priestoru bojov. Druhým pravidlom je zákaz boja na neutrálnej pôjde (Jedáleň, priestory na spanie a sprchy).

Levelovací systém
Levelovací systém je asi tá najťažšia časť ktorá bude prenasledovať hráčov na každom kroku. Vzhľadom na to, že je tu zavedený bodovací systém vlastností a schopností bolo nutné zaviesť aj systém levelov.

Vlasnosti:
-Vlasnosti sú rozdelené do štyroch kategórií - Sila, Obratnosť, Inteligencia a Technológia. Tieto vlasnosti pomáhajú hráčovy v plynulejšej hre, výberu misí a pri boji s ostatnými hráčmi ale aj NPC charaktermy. Nižšie vám uvediem načo slúži ktorá vlasnosť.

Sila - Je atribút ktorý určuje aký je váš charakter silný a odolný. Čím vyšší úroveň sily máte tým silnejšie rany zasahujete až do takej miery, že dokážete preraziť veci od dverí až po steny. Táto vlastnosť je vyváženým atribútom pre boj s hráčmi, NPC charaktermi ale aj pre plnenie misií. Taktiež vám táto vlastnosť možňuje nosiť ťažšie zbrane.
Vysoká úroveň sily odomyká schopnosť "Zatemnenie" ktorá dostane hráča do stavu keď jeho telom preteká enormné množstvo sily. V tomto stave dokáže neuveriteľne rýchlo utekať a dokáže preraziť aj najtvrdšie materiály.

Obratnosť - Jeden z hlavných atribútov pri boji s hráčmi a NPC charaktermi. Určuje pravdepodobnosť z akou sa môžete vyhnúť rane na blízko ale taktiež ako rýchlo si všimnete nebezpečenstvo a možnosť reagovať na situáciu. V misiách má však obratnosť taktiež svoju rolu. Vďaka vysokej obratnosti sa môžete dostať cez rôzne miesta cez ktoré by normálny ľudia len tak neprešli (Napríklad mreže, šachta, potrubie ...). Vyššia obratnosť umožňuje ľahko a dokonale narábať zo zbraňami na blízko. Vysoká úroveň obratnosti odomyká schopnosť "nočný lovec". Táto schopnosť umožňuje hráčovi využívať šiesty zmysel v ktorom hráč dokáže vycítiť nebezpečenstvo a tak je menej zraniteľný voči fyzickým útokom.

Inteligencia - Táto vlastnosť vám určuje ako dobre vaša postava premýšľa. Čím vyššiu úroveň Inteligencie máte viac možností pri misiách (Vzhľadom na to, že sa vám odkryjú niektoré skryté cesty a ukážu sa vám možnosti ako pokračovať). S vysokou Inteligenciou dokáže človek odhadnúť nepriateľove silné i slabé stránky čo sa výborne hodí v boji. Inteligencia umožňuje charakterom, ktoré ovládajú mágiu na vyššej úrovni napĺňať ich zbrane magickou silou
Vysoká úroveň Inteligencie odomyká schopnosť "telekinéza". Táto schopnosť umožňuje hráčovi hýbať z  väčšími predmetmi no unavuje celé telo.

Technológia -  Táto vlastnosť dovoľuje hráčom hackovať systémy, vytvárať si vlastné zbrane, štíty ale aj iné technické (i chemické) technológie. Vysoké úrovne tejto vlastnosti dovoľujú vyradiť nepriateľské útočné zbrane či odviesť pozornosť pozorovacích zariadený čím hráčsky charakter môže ľahšie utiecť alebo zaútočiť.
Vysoká úroveň technológie odomyká špeciálnu schopnosť "výroba robota" pri ktorej si môže hráč vytvoriť vlastného spoločníka ktorý bude mať tak isto vlastnosti no žiadne schopnosti.

Schopnosti
- každý charakter má špeciálne schopnosti ktoré si do hry vyberie sám a nieje možné ich už meniť počas hry. Každá schopnosť by mala začínať na svojej najslabšej úrovni pričom sa každé 3 leveli objavuje možnosť zosilniť svoju schopnosť.
- Počas celej hry môže mať každý charakter len tri rôzne schopnostii.
- Vlkodlaci a upíri majú vrodené schopnosti ktoré sa počítajú do ich osobnostných schopnosti. Tieto schopnosti sa nepočítajú ako vše primárne ale ako sekundárne schopnosti. To znamená, že k týmto schopnostiam môžete mať ešte jednu ďalšiu schopnosť na začiatku hry. Prirodzene vlkodlaci majú schopnosť "Premena v lykana" a upíri "Pach krvi".
- Každá schopnosť sa dá vylepšiť len na úroveň 4, pričom 4 stupeň je maximálna možná úroveň (Následne schopnosti navyšujú len artefakty.)
- I keď je možné mať len tri schopnosti od začiatku hry, admin môže udeliť výnimku ktorá hráčovi dovolí sa za istých okolností naučiť ďalšie schopnosti (či sa už jedná o príbehové dočasné schopnosti alebo pretrvávajúce schopnosti získané iným spôsobom).

Mágia
Každá postava má v sebe istý druh mágie. Tento jav sa vyskytol keď démoni prelomili bariéru zo svetom a vypustili svoju temnú energiu do sveta pričom však netušili, že zrovna táto energia zasiahne ľudí a odomkne im možnosti používať kúzla troch druhov. Každý hráč môže ovládať len jeden druh mágie počas hry. Môže si však zároveň vytvárať vlastné kúzla ktoré však najprv bude musieť spísať a do topicu Mágia. Prirodzene, mágiu môže každý používať až od štvrtého levelu pričom sa každé štyri leveli môže naučiť jedno nové kúzlo.

- Prvým druhom mágie je mágia ľudí. Táto mágia sa zaoberá väčšinou len na energetickú stránku mágie. To znamená, že ľudia ovládajú všetky štyri elementy ako sa im umanie.

- Druhým druhom mágie je mágia démonov. Táto mágia nemá žiadne elementy no väčšina démonov tento výraz aj tak používa. Elementom démonov je element temnoty. Tento element je zameraný hlavne na deštruktívne kúzla, ovládanie mysle ostatných alebo vytváranie takzvaných portálov ktoré dokážu privolať služobníkov či iných démonov.

- Tretím a posledným druhom mágie je mágia anjelov (či element svetla). Táto mágia nie je dobre známa vzhľadom na to, že žiadnemu človekovi sa nepodarilo túto mágiu ovládnuť no hovorí sa, že tento druh mágie zahrňuje privolávanie svätých zbraní, uzdravovanie, ničenie temnoty ale aj privolávanie mŕtvych späť k životu.

(Možnosť ovládania mágie je dočasne pozastavená. Každý hráš však stále musí uviesť druh mágie, ktorý ovláda.)

Zámena bodov
Vzhľadom na to, že nie všetky postavy budú zameraná na kúzla a naopak nie všetky na schopnosti tak je tu možnosť zámeny bodov. Táto zámena má však jedno pravidlo. Každé tri body schopnosti sa dajú zameniť za jeden bod mágie a zasa naopak. To v praxi znamená, že pokiaľ ste nevyužili 3 body mágie máte možnosť si ich zameniť za jeden bod schopnosti a tak si vylepšiť/pridať schopnosť.

Trvanie Schopností
Každá schopnosť má svoju dobu trvania aby sa predišlo nesmrteľnosti charakterov. V praxi to znamená, že keď sa nejaká schopnosť aktivuje trvá určitú dobu kým prestane fungovať po čom musí charakter nejakú dobu odpočívať aby mohol znova schopnosť použiť. Trvanie schopností a dĺžka odpočinku je takáto:
schopnosť na úrovni 1: Trvanie-2 posty, doba odpočinku 6 postov.
schopnosť na úrovni 2: Trvanie-4 posty, doba odpočinku 5 postov.
schopnosť na úrovni 3: Trvanie-5 postov, doba odpočinku 4 posty.
schopnosť na úrovni 4: Trvanie-6 postov, doba odpočinku 3 posty.
schopnosť na úrovni 4 za použitia artefaktu: Trvanie-8 postov, doba odpočinku 1 post.

-Schopnosti zbrane majú pevne dané trvanie 5 postov a dobu odpočinku 2 posty.


Zbrane
-Každý charakter má právo na vlastnú špeciálnu zbraň. Avšak táto špeciálna zbraň sa počíta ako schopnosť a nie ako obyčajná zbraň. Špeciálne zbrane čerpajú silu z najvyššieho/hlavného atribútu charakteru a ten posilňujú o 2/4/6/8 bodov vlastností vzhľadom na úroveň schopnosti zbrane. Pokiaľ sa špeciálna zbraň dostane do rúk iného hráča nemá žiaden efekt vzhľadom na to, že zbraň je viazaná na jeho majiteľa.
-Obyčajné zbrane sa môžu kradnúť, ničiť a musí sa im pravidelne dobíjať zásobník (raz za 4-6 postov počas boja)



Prekliatie
Prekliatie sa týka všetkých charakterov bez výnimky rasy alebo príslušenstva k frakcií. Hodnota prekliatia určuje ako moc vašu myseľ zatemnila iná sila ktorá vás postupne začala ovládať. Každý jeden hráč začína z prekliatím na nule čo znamená, že váš charakter je úplne čistý (Týka sa to aj démonov.) Čím však vaše prekliatie bude stúpať tým sa bude aj váš charakter meniť. Vysoká hodnota prekliatia znamená vo väčšine prípadov nevýhody no veľa charakterov z toho môže ťažiť.
-Démon je sám o sebe slabý a tak z vyššou hodnotou prekliatia postupne silnie. Keď dosiahne prekliatie hodnotu 25 pribudne démonom schopnosť "Lord Novic" ktorá umožňuje démonom ovládať slabšie NPC charaktery na kratšiu dobu. Keď však hodnota dosiahne hodnoty 50 mení sa táto schopnosť na "Lord" pričom démon môže ovládnuť NPC rovnako silné ako je on sám. Avšak dokáže vojsť aj do mysle nepriateľov a psychicky ich napádať. Pri hodnote prekliatia 75 schopnosť rastie a umožňuje ovládať silnejšie NPC charaktery ľudského pôvodu a slabšie NPC charaktery anjelského či démonského pôvodu. Pri hodnote prekliatia 100 sa schopnosť zmení na "Archlord". Táto schopnosť dáva démonovi nadvládu nad všetkými démonmi ktorý túto schopnosť neovládajú tak isto ako nad všetkými NPC charaktermi. Zároveň táto schopnosť dovoľuje ovládať hráčske charaktery ktoré sú však slabšie ako charakter hráča s touto schopnosťou. Démoni získavajú prekliatie za všetky ohavné skutky ktoré spáchajú. (Čím väčšie zlo tým väčšie pravdepodobnosť prekliatia.)
-Anjel zo schopnosti nijak extrémne neťaží. Pri hodnote prekliatia 25 sa z neho stáva padlí anjel. Samotný Boh ho zbaví jeho práv bytia v nebi a poštve proti nemu ostatných čistých anjelov. Pri hodnote 50 sa anjelove zbrane menia na nástroje ktoré dokážu zabíjať ostatných anjelov oveľa lepšie než akékoľvek iné zbrane. pri hodnote 75 sa Anjel vzhľadovo mení. Farbe jeho krídel tmavne až úplne sčernie. Keď však anjel dosiahne hodnoty 100 získa schopnosť "Shinigami". Jeho podstata stráca význam vo svete čím stráca svoju frakciu a od tejto chvíle sa bezcieľne pohybuje po svete len preto aby bral životy ostatným NPC charakterom tak isto ako aj hráčom. Anjelom pribúda prekliate spoločne s rozhodnutiami ktoré sú proti ich frakcií no zároveň aj keď spravia rozhodnutie proti anjelskému kódexu (Keď sa správajú viac ako démoni než ako anjeli.) Anjelom z frakcie Osiris prekliatie nemôže stúpnuť na hodnotu väčšiu než 50.
-Ľudia preliatie prežívajú najmenej no má to na nich najväčšie dopady. Od hodnoty 1 až po hodnotu 99 sa s nimi nič špecifické nedeje no keď prekliatie dosiahne hodnoty 100 začnú sa meniť pričom ich ovládne šialenstvo. Takýto ľudia sa stávajú lovenou korisťou lovcov. Prekliatie ľudia získavajú vždy keď prehrajú proti NPC charakteru alebo spravia skutok ktorý sa prieči ich frakcií.

Levelovanie
Levelovanie sa vám pokúsim podať čo možno najkratšie a najpresnejšie. Keď sa vám však niečo nebude zdať poopravím to a rozpíšem viac.

- Každý hráč začína s levelom 1 pričom maximálny level nieje určený.
- Pre dosiahnutie novej rovne je potrebné nazbierať dostatočné množstvo skúseností ktoré vám bude prideľovať admin buď po každej splnenej misií, boji s hráčom/NPC alebo za kvalitu postov.
- Potrebné množstvo skúseností pre dosiahnutie novej úrovne je 100. To znamená, že každý hráč začína ako lvl 1 a jeho skúsenosti sú 0/100,
- Keď hráč nazbiera 100 skúseností automaticky dosiahne novej úrovne čo mu sprístupní nové možnosti rozdelenia bodov.
- S každým dosiahnutým levelom dostane hráč 2 body ktoré môže rozdeliť do ktorejkoľvek vlastnosti podľa vlastného uváženia.
- Každé dosiahnuté tri leveli hráč dostane možnosť vylepšiť si schopnosť ktorú už má alebo naučiť sa novú schopnosť ktorá bude tak isto na základnej úrovni.

Hodnosti
Hodnosti má každá rasa také isté pričom je len na adminovy kedy pridelí hráčovi novú hodnosť (Väčšinou to však býva za splnenie istého počtu misií alebo za veľké množstvo výhier v aréne).

1. hodnosť - Nováčik
2. hodnosť - Vojak
3. hodnosť - Desiatnik
4. hodnosť - Seržant
5. hodnosť - Dôstojník
6. hodnosť - Poručík
7. hodnosť - Kapitán
8. hodnosť - Major
9. hodnosť - Plukovník
10. hodnosť - Generál

Špeciálne hodnosti

Blood drinker - hodnosť ktorú môže získať len upír v prípade, že zabije alebo vysaje viac než 100 NPC charakterov.
Night Howl - hodnosť ktorú môže dosiahnuť len vlkodlak pokiaľ zabije viac než 100 NPC charakterov premenený do svojej pravej podoby.
Savior - Anjel ktorý zachráni viac než 100 NPC charakterov alebo hráčov dosiahne túto hodnosť.
Herald of Doom - Anjel ktorý vezme život viac než 100 NPC charakterom alebo hráčom tej istej frakcie ako je anjel dosiahne túto hodnosť.
Dark song - Démon ktorý ovládne mysle viac než 100 NPC charakterom alebo donúti 10 hráčov slúžiť mu dosiahne túto hodnosť.
Dark light - Démon ktorý pomôže 100 NPC charakterom pred smrťou alebo si získa na svoju stranu 10 hráčov ako spoločníkov dosiahne túto hodnosť.

Poznámka: Špeciálne hodnosti dávajú hráčom aj špeciálne vlastnosti ktoré sú skryté no keď niekto splnia dané podmienky tak sa odkryjú. Časom možno pribudnú aj iné hodnosti no tie sa objavia až počas hry.

Partnerské Charaktery

Partnerské charaktery sú charaktery ktoré si môžu jednotlivý hráči vziať do party. Tieto charaktery sú NPC pôvodu a ovláda ich výhradne admin. Avšak hráč tieto charaktery môže meniť ako sa mu len zachce (Prinútenie na zmenu frakcie, viery, proti svojej vôli zabíjať ...). Partnerský charakter má vlastné rozloženie schopností a leveluje spoločne s hráčskym charakterom. Partner môže odmietnuť spoluprácu s hráčom pokiaľ sa mu hráčsky chrakter nepáči (musíte si stále udržovať priazeň partnera)
Návrat hore Goto down
Zobrazit informácie o autorovi http://osiris.slovakforum.net
 
InGame Informácie
Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Návrat hore 
Strana 1 z 1

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
osiris :: Herné informácie :: Základné Informácie-
Prejdi na: